Saturday, June 19, 2010

CINTA...

Setelah sekian lama aku berfikir adakah dia yang terbaik untukku.Bagi aku jodoh ditangan Tuhan. Kita merancang Allah yang menentukan segalanya.Adakah aku bersedia untuk semua ini. Tapi aku berharap dia adalah yang terbaik untukku. Aku mencintainya kerana agamanya sekiranya hilang agamanya hilanglah cintaku kepadanya.

Tapi adakah betul dia juga mencintai aku???entahla.Apapun aku ikhlas dengan pertuturan ku ini.Apa yang penting tanggungjawab yang bakal dipikul.Dan aku harus berusaha bersungguh-sungguh mencapai matlamat ku yang sebenar.Biarla ape orang nak cakap bagiku cukupla sekadar aku tidak menyusahkan orang lain.Namun segala persoalan harus diungkaikan.Tapi sekiranya aku berjumpa dengan pilihan ku aku akan berusaha bersungguh-sungguh mencapai segala matlamatku dan aku akan jadikan ia sebagai pembakar semangatku untuk berjihad dan berusaha bersungguh-sungguh supaya aku mencapai matlamatku yang sebenar.Bagiku segala apa yang aku usahakan bermatlamat dan aku berfikiran rasional dan matang.Walaupon aku tidak pernah berjumpanya aku mencintainya kerana agamanya dan lain2 faktor.But for me make it slow.Sorila mlalut mlm2 ni.sajaja nak hilangkan bosan.Entahla tido lagi best.Wasalam.

No comments: