Saturday, June 26, 2010

BALIK

Dikala keboringan melanda aku pon layan dengar lagu adamaya bosan dhla x dapat balik .Redha jela memang wakenabeb betulla sume batalion aku dah pon nak keluar n ada orang yang dh pon kuar malangnya kene balik semula.So aku pon duk kt umah tido bangun pi renang plak.Member2 aku memang bestla banyak kenangan aku ngan diaorang.Yang penting aku kene isi masa aku ngan aktiviti yang menyeronokkan yang dapat dimanfaatkan sepanjang latihan sebab pasni dah stat akademik dah.Malam ni pegi minum jap pas2 tidoq puas2.Esok aku malas mengundi walaupon dapat 50 ringgit malasla.bek tidoq.Apa2 pon hidup mau hepi.Hepi2 gak minggu depan dah stat cuti so bolehla amik lesen kereta pasni beli kereta lak.Tapi yang x besnye aku kena bawak kete balik kampung selalunya aku tido jer.tapi x pe janji mak bapak aku dapat rest.Stakat itu saja ungkapan saya untuk arini .chow

No comments: